Saturday, December 11, 2010

A's First Special Cleanser ..

Ramai jugak pelanggan tanya saya pasal A's First Special Cleanser ni..ok saya akan kongsi jawapan dengan semua orang bagi meyakinkan lagi produk ini adalah selamat digunakan..

Soalan paling banyak saya terima adalah :-

1) Adakah A's First Special Cleanser ini membuat kulit saya gelupas dan kemerahan?

Jawapan : A's First Special Cleanser telah mendapat pengesahan daripada UnisZA yang mengatakan A's First Special Cleanser adalah BEBAS daripada kandungan hidrokuinon (HQ) yang boleh menyebabkan kulit menjadi kemerahan dan terbakar.

2) Adakah A's First Special Cleanser ini sesuai digunakan oleh semua orang?

Jawapan :  A's First Special Cleanser adalah sesuai digunakan oleh semua orang samada lelaki atau wanita yang mempunyai masalah kulit wajah yang kusam, berjerawat, parut jerawat, jeragat, resdung dan ia juga sesuai bagi mengembalikan keceriaan wajah secara semulajadi.

3) Boleh ke saya pakai A's First Special Cleanser bersama produk lain?

Jawapan :  A's First Special Cleanser hanyalah pencuci muka dan ia tidak menjadi masalah untuk mengekalkan penggunaan krim muka/bedak yang telah sedia pakai.

4) Bagaimana untuk dapatkan  A's First Special Cleanser ini?
  
Jawapan : A's First Special Cleanser adalah produk baru yang diperkenalkan dan untuk memudahkan para pelanggan untuk mendapatkannya bolehlah menghubungi/sms saya di talian 0199323471 atau email zura8082@yahoo.com. Pembayaran boleh dibuat melalui CIMB bank dan setelah pembayaran dibuat saya akan pos laju/ekspress ke alamat penerima. untuk mendapatkan no akaun sila sms atau email saya. Bagi yang tinggal di sekitar K.Terengganu adalah digalakkan untuk mengambil sendiri dan harga boleh dikurangkan lagi.

5) Berapa harga sebotol?

Jawapan : A's First Special Cleanser antara produk yang paling murah dan kualiti keberkesanan seperti produk yang mahal. Untuk harga pengenalan RM 25 (Sem. M'sia)  dan RM 27 (Sabah/Sarawak) serta kos penghantaran adalah percuma manakala bagi sesiapa yang mahu ambik sendiri harga boleh dirunding.

6) Berapa berat A's First Special Cleanser?

Jawapam : A's First Special Cleanser adalah 150 gram dan merupakan produk yang menjimatkan. Dengan penggunaan 2 kali sehari ia mampu bertahan selama 3 bulan.

Jawapan kepada soalan saudara dan saudari telah saya jelaskan di sini. Semoga produk ini mampu memberi keyakinan kepada pengguna untuk mencuba dan merasai keberkesanannya.




Selamat Mencuba




1 comment:

LaDY_aRRa said...

hello kak..produk ni stil bleh order x?