Wednesday, November 10, 2010


Rahsia Perlu Dikongsi Dengan Semua Orang...


A'S FIRST FACIAL CLEANSER

Pembersih wajah semulajadi yang dirumus  dari ekstrak asam jawa ini merupakan pembersih muka yang sesuai digunakan oleh lelaki atau wanita, serta semua  peringkat umur. Pembersih muka ini bukan sahaja boleh menghilangkan kesan parut dan jerawat, tetapi juga boleh menanggalkan sel-sel kulit mati dan bintik hitam (blackhead)  di muka. Gunalah 2-3 kali sehari bagi mendapatkan kesan yang diinginkan.


KHASIATNYA:
Khasiatnya ialah, untuk menghilangkan jerawat,  jeragat dan bintik-bintik hitam (blackhead), mengurangkan minyak di wajah, menghaluskan kulit muka,  boleh mengembalikan warna asal kulit, menjernihkan wajah, menegangkan kulit muka, dan sesuai untuk kulit muka yang mempunyai masalah resdung dan berminyak. Yang paling utama, produk ini boleh menghilangkan parut-parut jerawat di wajah, menghilangkan kusam di wajah dan menggantikannya dengan warna kulit yang sekata dan cerah berseri.

A'S FIRST FACIAL CLEANSER adalah selamat dan bebas daripada kandungan hidrokuinon (HQ) yang boleh menyebabkan kulit menjadi kemerahan dan terbakar.

Harga Seunit

RM 25  (Sem. M'sia)
RM 27  (Sabah/S'wak) 

Kos Penghantaran Adalah PERCUMA..



Harga yang rendah dan kualiti setanding produk yang mahal...


Cubalah sendiri dan merasai keberkesanannya. Sesiapa yang berminat bolehlah menghubungi/sms/email Zuera di talian telefon 0199323471 atau zura8082@yahoo.com 

No comments: