Tuesday, November 16, 2010

Kongsi Rahsia Sebenar (part 1)

Aku merupakan seorang isteri kepada seorang suami yang cukup penyayang dan juga seorang mama kepada puteriku Safira. Puteri kesayangan aku telah genap 14 bulan dan usia perkahwinan aku telah melebihi 2 tahun. Alhamdulillah tuhan bagi aku kebahagian yang diimpikan setiap wanita. Apalagi aku juga diberi peluang oleh  Allah Taala untuk hamil dan melahirkan anak yang meramaikan umat Islam di dunia ini.

9 bulan aku diuji dengan pelbagai dugaaan termasuklah aku mengalami alahan yang cukup teruk terutamanya di bahagian muka. Sebelum itu, kulit wajahku jarang sekali tumbuh jerawat apalagi bintik hitam. Namun semenjak bulan pertama aku disahkan mengandung kulit wajah berubah sama sekali. Ramai kawan-kawan pejabat dan sanak saudara mula menegur akan perubahan wajahku yang mula kelihatan bertompok-tompok terutamanya bahagian hidung. Aku betul-betul kurang selesa dan hilang keyakinan untuk berdepan dengan pelanggan. Aku juga telah cuba pelbagai produk untuk menghilangkan bintik hitam dan jerawat namun ia masih tidak berubah malah makin banyak.

Oleh sebab tiada perubahan aku berhenti memakai mana-mana produk dan aku rasa mungkin lepas bersalin bintik hitam dan jerawat ini akan hilang. Namun setelah aku bersalin mula kembali bekerja sisa bintik hitam dan parut jerawat masih ada. aku cuba mencari produk yang sesuai bagi menghilangkan bintik hitam dan parut jerawat dan mencuba A,s First Facial Cleanser. Pada awalnya aku tidak percaya dengan keberkesanan produk ini namun sebulan menggunakannya wajahku beransur kembali pada asal. Alhamdulillah aku makin berkeyakinan dengan A's first Facial Cleanser dan ramai kawan-kawanku mula bertanya tentang rahsia diriku. Atas kesedaran inilah aku terpanggil untuk berkongsi dengan semua wanita bahawa produk ini amat berkesan bagi menanggalkan bintik hitam dan jerawat serta mengembalikan keserian wajah.




Hanya RM 25/27 sebotol dengan kos penghantaran PERCUMA anda sendiri boleh merasai perubahannya..Berminat bolehlah menghubungi saya di talian 0199323471 atau email saya zura8082@yahoo.com.

No comments: